Een foto zegt meer dan 1000 woorden.

.. en toch is de fotografie voor veel ondernemers en bedrijven een ondergeschikt deel van de communicatie. Is een portret bij een nieuwsbrief of op de website, bedoeld als plaatje zodat de lezer ziet hoe de persoon in kwestie eruit ziet? Of is een portret bedoeld om meteen duidelijk te maken wat u te bieden heeft en waar u en uw bedrijf voor staan. Ik nodig u uit om uw communicatie eens goed te bekijken en daarbij de vraag te stellen: Is dit wat ik met mijn beeld wil communiceren?
De mens is nou eenmaal visueel ingesteld. Iedereen kijkt weliswaar anders naar een foto, de een oplettender dan de ander, meer of minder kritisch, voor de een voelt het als vulling voor de ander als echte aanvulling of versterking van hetgeen men wil overbrengen. Maar waar geen mens omheen kan, is het feit dat een foto een bepaalde energie, een bepaalde sfeer brengt, of het nou een redactioneel portret, een reclamecampagne, een serie voor op uw website of een product betreft.

Bekijk voor mijn werk ook de sites van oa:

Voorbeelden van mijn werk op fitland.nl

Fotografie op de site van OOVB adviseurs en accountants

Fotografie op de site van Goodway benelux te Cuijk

Delen van de site van Frowein export bomenkwekerij is van mijn hand